28 oktober 2008

28 oktober

Det är konstigt egentligen att dagarna går... Fast nån har blivit en ängel så går tiden som vanligt. Vi har inte gjort nånting idag och nu är det kväll. Jag förstår inte hur vi har fått tiden att gå...

Men det som känns positivt idag är att jag har inte gråtit nåt.
Jag har tänkt på Adam en hel del men jag har inte tänkt på de sista timmarna utan bara på de stunder då vi hade det mysigt. När jag kom dit på mornarna och ställde mig vid kuvösen och pratade, hur jag kunde se att han reagerade på min röst. Ibland såg det till och med ut som om han log mot mig...


Så det har i det stora hela varit en bra dag idag och jag hoppas att jag får fler såna här dagar.

2 kommentarer:

Adhdmamman sa...

vad fin eran Adam är.

Kram från Änlamamma, Anna från fl

Ulle sa...

Det är klart att du kommer att få fler bra dagar, visst kommer det att komma bakslag men dom bra stunderna kommer att segra!!

Kramisar till er båda!