6 december 2008

6 december

Gudmor till William???
Det har varit mycket velande fram och tillbaka när jag funderade på den frågan.
I ena sekunden tänkte jag att det kunde vara mysigt men i andra sekunden kände jag mig helt förtvivlad.
Jag är verkligen jättesmickrad av att jag blev tillfrågad.
Men...
Jag klarar helt enkelt inte av att stå framme i kyrkan med nån annans barn i famnen och se glad ut då jag inte alls är glad så jag blev tyvärr tvungen att tacka nej.
Om det hade varit om ett par månader så hade nog svaret blivit annorlunda.
Just nu är allting för färskt för att kunna glädjas åt andras lycka.
Missuppfatta mig rätt, jag är glad för alla mina vänner som precis fått barn men jag klarar inte av att visa det just nu...

Micke har varit deppig idag, han säger inte så mycket men det märks på honom.
Han blir lite extra kramig...
Så jag har försökt ha lite extra koll på honom då jag mår helt okej idag.
Det är tur att vi inte mår dåligt båda två samtidigt.
Det är tur att vi har varandra...

Micke, jag älskar dig!

1 kommentar:

Charlotta sa...

Som jag sa till dig när vi träffades..Du kommer ändå att vara en del i Williams liv oavsätt om du är hans gudmor eller inte..
Så lätt kommer du nämligen inte undan..

Många kramar
Lotta och William