19 november 2008

19 november


Jag är starkare än jag trodde!
Trodde att jag skulle gråta hela tiden när Lotta och William var här men det gick faktist jättebra.
William är jättesöt och ett litet charmtroll.
Självklart kan jag inte låta bli att tänka att jag är jäkligt avundsjuk och att livet är bra orättvist!!!
Jag är inte speciellt duktig med barn men jag tror att jag skulle bli en bra mamma.
Hoppas jag får chansen att visa det snart...
Gudmor eller inte, det är den stora frågan för idag. Har inget svar på det än...

5 kommentarer:

Charlotta sa...

Halloo gumman
Det var så roligt att få träffa dig idag...och att det gick så bra.Vi grinade bara en gång...
Det var intressant att få höra om Adam. Se hur liten han hade varit och få se alla hans saker.
Du är en stark person som kommer att klara detta.
Innan du vet ordet av så kommer du ha en liten lilla syster/lillebror till Adam springandes runt i er lägenhet..

Älskar dig så mycket. Hoppas att vi ses snart..

Annika sa...

Du skulle ha blivit en toppen mamma!! :)

Kram

Annika sa...

Och du kommer att bli en toppen mamma en dag!!!
Du är SÅ stark och jag är stolt över dig!

KRAMAR

Susanne sa...

Du kommer att bli en kanon bra mamma,, å du är jättestark du fixar detta vännen,,

Ta han om dig
Mångar kramar Susanne

Brassetjejen sa...

Camilla...
Du är idag redan en UNDERBAR och BRA MAMMA till lille Adam. Men eran gemensamma tid tillsammans på jorden blev förkortad.

Under hela hans vistelse tillsammans med dig pappa Micke kunde han inte haft det bättre. Två föräldrar som bryr sig om honom och älskde honom villkorslöst. Och din mamma roll och moders kärlek finns fortfarande kvar. Och kommer så alltid att finnas där!

På sättet du skriver av dig ger du hans lilla liv en större betydelse. Att Adams identitet inte är försvunnen. Han är på riktigt, han finns än om det är i själen och i våra hjärtan!

Bara för att din sorg med tiden kommer att mattas ut, så förgörs inte din mammaroll, kärlek eller betydelse i den. Han kommer för alltid att vara er son. Och för oss andra er först födda son. Adam kommer alltid ha sin speciella plats. Och vara en del av eran växande familj.

Camilla du är en otroligt varm och härlig person, och du är stark i ditt sorge arbete.

Vi längtar tills vi kan få ta del av dig igen som vår vän och "jobb kompis" Vi saknar dig och ditt skratt!

Ta väl hand om dig och Micke, och låt andra få ta hand om er!

Kramar Anna